fredag 17. april 2009

How to Be

Jeg var akkurat borte hos Bloggurat der bloggen min er registrert, og fant denne oversikten:



For meg er dette BEVIS på at jeg er i ferd med å miste fokus: hvor blir det av...Robert Pattinson? Tydeligvis er jeg mye mer opptatt av varulver og Catherine Hardwicke og KStew og WTFC. Neineinei. Dette måtte jeg umiddelbart gjøre noe med. La meg derfor få rette oppmerksomheten mot en som har stått i skyggen altfor lenge: Robert Pattinson.

Tenkte det kunne være artig å fokusere på en helt annen rolle også, nemlig Art i How to Be. Her er traileren:


Fra traileraddict.com.

OG et klipp fra filmen:

Fra sonnyt100 via Robsessed.

Robsessed bringer også et langt intervju fra Radaronline.com med regissøren av How to Be, Oliver Irving, som snakker om hvordan de jobbet med method acting (ved å faktisk drikke seg fulle og at hun som spiller den sure ekskjæresten til Art/Rob faktisk var dritsur på han). Fantastisk! Og uforståelig.


Bilde fra Chris hos Twilight Sucks!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar