lørdag 4. april 2009

Jeg legger meg flat, Team Jacob

Jeg fikk litt kjeft av Team Jacob etter mitt forrige Taylor Lautner-innlegg.

Jeg innser nå at å sammenligne Taylor, eller var det Terry (nytt kallenavn - btw Rob er nå Robby i min bok), med en mormoner, Jehovas vitne eller en scientolog var å gå litt langt. Du har overbevist meg, Team Jacob. Jeg legger meg flat. Jeg kan selvfølgelig ikke gjøre dette fordi:

1. Mormonere er hotte, Terry ser ikke ut som en misjonerende mormoner. *Ergo er Terry...hottere???*

2. Jehovas vitne foretrekker (av en eller annen grunn) onsdag klokken 1800 og utover for sin misjonering. *Ja, da kan jo ikke Terry ligne på en, fordi...???*

3. Det er lavmål å bruke scientologi som en egen kategori. *Selvfølgelig. Det hadde jeg ikke tenkt på*

En ting skal du ha, Team Jacob. Du har...spunk. Jeg regner med at du hadde både litt hasj, valium og Cosmo innabords når du skrev dette. Og det digger jeg. Tror vi kan bli gode venner, jeg.

Dette er Team Buffy som holder ut sitt hvite flagg til deg:

Bilde fra Lainey Gossip via TwiCrack.

Og hvis du fortsatt er litt hårsår, TJ, ikke klikk på lenken til Lainey Gossip og les om at Taylor er "...very popular among his co-stars in a little brother kind of way." La oss se det positive her, han kler seg jo nesten som...ehem...Robby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar