fredag 3. april 2009

Ta den, Team Jacob

Det har vært noen hendelser-som-aldri-mer-skal-nevnes på bildefronten når det gjelder RPattz i det siste, så det er så deilig når slike bilder som dette dukker opp.

Hva ligner Taylor Lautner mest på her?

  1. En mormoner som har kommet for å misjonere i landet ditt.
  2. En fra Jehovas vitne som besøker deg hver tirsdag for å fortelle deg at du kommer til helvete om du fortsetter å ha de tankene om Robert Pattinson.
  3. Han fra scientologikirken som forteller deg at du har feilet. I alle ting.




Fra lionandlamblove.org via TwiCrack.

3 kommentarer:

  1. Jeg har ingen forståelse for dette innlegget. Jeg har møtt på folk i alle tre kategorier, og ingen kan måle seg med Terry. Kommentarer til 1: Mormonere i Norge er generelt hotte unge menn i dress (tuller ikke), men Terry ser ikke ut som en typisk misjonerende mormoner (ja, jeg har møtt flere). Nr. 2: Jehovas vitne foretrekker (av en eller annen grunn) onsdag klokken 1800 og utover for sin misjonering (selvopplevd over en lang periode). Nr. 3: Hva, scientologkirken. Javel, så har de John Travolta (nei, jeg gidder ikke nevne TC i denne sammenhent - too obvious), men dette er lavmål Team Buffy. Tenke seg til å bruke scientolog som en kateorgi........*skuffet* (jeg velger å tro at du bare er sjalu)

    SvarSlett
  2. Før TB rekker å kommentere navnebruken så vil jeg bare påpeke at det er mitt personlige kallenavn på TL

    SvarSlett
  3. Jeg legger meg flat, Team Jacob. Særlig argumentasjonen i del 2. var overbevisende. Taylor Lautner ser ikke ut som en fra Jehovas vitne fordi de bare misjonerer på onsdager etter kl.18.00?

    Et tips: prøv igjen. Edru neste gang.

    SvarSlett