onsdag 1. april 2009

Kinojævlene er tilgitt. Nesten.

Team Buffy har sine bekjentskaper, og en av dem har nøkkel til kjelleren på kinoen. Jeg brukte mitt talent til å være uimotståelig og sjarmerende, og fikk lov til å bli med på en tur til det aller helligste: rommet der reklameeffektene oppbevares. Og filmplakatene.

Dette er skatten som nå er min. MIN. Den er skikkelig stor. Jeg elsker den. Vi har allerede ryddet en vegg i stua.



Tusen takk til kinomannen som hjalp meg. Du vet hvem du er. Du kan nå - i motsetning til dine kolleger (ja, jeg innrømmer at jeg er langsint og litt...hevngjerrig. Dere er IKKE kollektivt tilgitt for å ha tatt Twilight av plakaten) - sove godt om natten uten å være redd for å få en stake gjennom hjertet.

Mine betingelser for kollektiv tilgivelse er som følger:
  • Sett opp Twilight igjen i god tid før New Moon, slik at vi kan se filmene i sammenheng.
  • Lag en skikkelig happening ut av premieren.
  • Få tak i en helfigurs pappfigur av Edward. Og gi meg den.
  • Fribilletter til premieren på New Moon for Team Buffy og Lomme-Edward. Vi fortjener det.

1 kommentar: