torsdag 2. april 2009

De beste Twilightrelaterte aprilspøkene

Det kom hauger av Twilightrelaterte aprilspøker i går. Her er noen av dem:
  • Midnight Sun skulle utgis (noe Stephenie Meyer måtte avkrefte. H*****e, heller, det burde vært sant).
  • Stephenie Meyer hadde begått selvmord (smakløst).
  • Robert Pattinson skulle erstatte Tobey Maguire som Spiderman (Ri-ight, du har mange gode kvaliteter, Rob. Actionfilmer og stunts er kanskje ikke blant dem).
  • Robert Pattinson har trukket seg fra New Moon.

Her er de beste:

New Moon Movie lanserte Pattinson-parfymen. Love it:



De skriver:

"My source also reveals that the fragrance’s release has been co-ordinated with his PR team, and is meant to help snuff out the ongoing rumors of Robert Pattinson’s reportedly bad stench. Instead of body odor, Pattinson’s smell will instead become synonymous with the seductive woody scent of cedwardwood mixed with zest of orange and a hint of ginger."

TwiCrack tok kaka med denne:



Du må gå på TwiCracksiden for å se den.

Jeg innrømmer det, et øyeblikk trodde jeg på det. Så mye fantastisk har jo blitt lagt ut. Først ble jeg lykkelig, så tenkte jeg: Dette. Kan. Jeg. Ikke. Se. *flau* Så trykket jeg. Og på en måte var jeg glad for at det var aprilsnarr. Om ikke annet fikk jeg et øyeblikk av klarhet i forhold til hvor besatt jeg er. Jeg kommer til helvete. Det er helt greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar