torsdag 2. april 2009

Mr. Right...Eller var det Robert Pattinson? Og er det noen forskjell?

En av mine Beste Venner, la oss kalle henne BV1 – og største Team Buffy fan (jeg elsker deg jeg også!) – har hatt et hett forhold til Mr. Right i flere år nå.

Mr. Right er, som navnet tilsier, den perfekte kjæresten. Når du trenger han, er han der. Han lytter når du vil prate, men han kan også være stille, når det er nok å bare være sammen. Mr. Right gir BV1 det hun trenger, når hun trenger det. Han har alltid den riktige replikken på lager.

I retrospekt burde ikke dette komme som noen overraskelse, verken for BV1 eller meg. Mr. Right har nemlig vist seg å være en shapeshifter, og i løpet av helgen endret han seg til å bli…Robert Pattinson. Selvfølgelig. BV1, i sin endeløse godhet, dokumenterte hendelsen og sendte resultatet til meg. Her er BV1’s briefing fra photosession’en med Mr. Right Rob:

”Målet (Mr Right/RP) stilte velvillig opp til fotografering etter å ha blitt forsikret om at bildet ikke er til distribusjon, men kun for meg (og per definisjon er det jo for meg) (Her må TB skyte inn: Rob var mao SHY GUY denne dagen. Love it). Målet viste seg fra sin beste side (finnes det noen dårlige sider) og var casually hot i sin sorte dress, ene hånden i lomma (rene James Bond) og et rødt tørkle i brystlommen. Selvsagt ytret han den perfekte setningen (og mente det): YOU ARE MY LIFE NOW.”



BV1 beklager at bildekvaliteten ”…ble litt verre enn det vi trodde under photosession’en - nå skal det legges til at det kan være vanskelig å ha en stødig hånd med en slik lekkerbisken som modell.”

Du er så absolutt tilgitt, BV1. Som takk for at du delte denne historien med meg, skal jeg gi deg en offisiell Twilight-kinoplakat. Jeg var nemlig så heldig å få to av den snille kinomannen i går. Takk.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du donerer en plakat, Team Buffy. Jeg synes Mr. Right/RP tok seg riktig så bra ut på bloggen din.

    SvarSlett
  2. Du har en keeper der, ja. Jeg synes han er helt nydelig, men hysj, ikke fortell det til Lomme-Edward.

    SvarSlett