fredag 10. april 2009

Robert Pattinson set-stalking. Også kjent som mitt nye heroin. Og TB er ett skritt nærmere helvete. Whatev.

ROBWARD IS IN DA HOUSE!

Jeg bringer ny, snikete video direkte fra filminnspillingen, og de første Robwardbildene. 223 dager igjen! *Se han gå, se han stå, se han drikke kaffe, se han smile, se han konsentrere seg. Perfeksjon.*




Fra aliceinnyc via Robsessed.

Robward er dreamy før scenen.


Skulle ønske Buffy var her...


Hva om jeg bare gjør slik jeg gjorde når jeg tok bildene til Dossier? Det funker sikkert.


"Goodbye, Bella"


Da var det gjort. På tide å ringe Buffy!


Robward er dreamy etter scenen.


Hvorfor stirrer alle på meg? Godt jeg har en valium i baklomma.


Bilder fra PunkD og Lainey Gossip via Robsessed (som hadde enda flere bilder enn disse, altså!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar