lørdag 11. april 2009

Lørdag formiddag med Robert Pattinson. Og KStew bare MÅTTE henge seg på. Sukk.

Det er noe eget med lørdag formiddag. Jeg tror det er mitt favorittidspunkt. Sove så lenge du vil, stå opp, huset er rolig, hele helgen ligger foran deg ren og fin og ubrukt, en tekopp (i mitt tidligere liv en avis, nyheter, nå...ja, du aner det kanskje) og Robert Pattinson. En time med Rob. Trenger jeg mer da?


Fra Vanity Fair via Letters to Rob.

Bonus - etter ca 31 minutter spiller de Eminem. For meg. Kan livet bli bedre? Forresten, ja, det kan det...Just Sayin (stikkord: huske). Og ikke at jeg blir lei av Rob, men hvorfor er Kellan Lutz - sånn helt tilfeldig - den eneste med bar overkropp?

Ps! Jeg vil også ha en mann med en liten vindmaskin som følger etter meg rundt omkring. Nå! Takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar