lørdag 11. april 2009

Hvordan enkeltindivider spiller en avgjørende rolle i kampen mot KONSPIRASJONEN

I dag vil jeg takke Roxanne hos iTunes Customer Support. Det er mennesker som deg som ville ha stått opp mot Hitler om han hadde kommet tilbake til makten.

Dette er historien.

For to dager siden krøp jeg til korset og kjøpte Twilightsoundtracket på iTunes. Jeg har tidligere vært for flau til å høre RPattz synge, men den 14. gangen jeg så filmen (eller deromkring) oppdaget jeg til min store glede at jeg var blitt immun, og i stedet syntes det bare var deilig. Dette kan selvfølgelig bare forstås som at vi har kommet enda litt nærmere hverandre, Rob.

Jeg lastet ned sangene, og spilte dem av. Men hva? Manglet det ikke noe? Akkurat. Min nedlasting var blitt sensurert. Tre av sangene var holdt tilbake, nærmere bestemt Flightless Bird, Bella's Lullaby og Let Me Sign. La oss ikke en gang begynne å spekulere i om NOEN mente at jeg ikke hadde godt av å få to RPattzsanger OG Bella's Lullaby på samme dag. Selvfølgelig var det sånn. Det finnes ingen annen forklaring.

Heldigvis har jeg opparbeidet meg litt erfaring med dette nå, og klarte å holde hodet kaldt. Jeg forsøkte alt. Jeg sjekket at jeg hadde siste versjon av iTunes. Jeg sjekket at alle nedlastinger var gjennomført. Jeg sjekket alle mulige mapper. To ganger. Jeg kjøpte albumet om igjen. Jeg sjekket at jeg hadde siste versjon av iTunes. Igjen. Jeg sjekket at alle tilgjengelige nedlastinger var gjennomført. Igjen. Utallige ganger. Nada.

Her hopper jeg over de to timene jeg rotet rundt på hjelpesidene til iTunes (ok, på dette tidspunktet var jeg desperat og hadde mistet hodet - bittelitt). La oss også hoppe over den desperate sms'en jeg sendte min (såkalt) beste venn i nødens stund ("konspirasjonenfortsetter! Kjøpte musikkenpåiTunes,mentresangermangler! Bla.LETMESIGN.Jegersåsur!") og svaret jeg fikk ("Hehe. Jeg har alle.Ha en fin dag"). WHAT?

Så skrev jeg følgende henvendelse (jeg er veldig stolt av at jeg klarte å holde meg da jeg skrev og ikke røpet min kunnskap om den EGENTLIGE årsaken til at jeg ikke hadde fått sangene - disse folka bør ikke få vite hvor mye jeg vet. De bør heller ikke få vite hvor mye Twilight betyr for meg, det vil bli brukt mot meg ved en senere anledning. Klarte det også. Nesten):

I purchased the Twilight Soundtrack (bonus version) but 3 songs were missing (Flightless Bird, Bellas Lullaby, Let Me Sign).

I have the newest version, I checked for downloads, I tried to buy it again - but was told that I had already purchased and downloaded everything (which is NOT true). Didn't get a reciept either.

I need those songs! (I wanna listen to RPattz NOW :-)

Sincerely,
Team Buffy


Ti lange timer senere fikk jeg svar.

Hello Buffy,

Roxanne here. I understand that you did not fully receive the download for,"Twilight (Music from the Original Motion Picture Soundtrack)". I know how important this album is to you and I will be happy to help you.

I have posted the missing item,"Twilight (Music from the Original Motion Picture Soundtrack)" to your account.

blablabla

If you have further questions, please do not hesitate to contact me again, and I will be glad to assist you. In the meantime, take care and enjoy your day, Buffy.

Yours Truly,
Roxanne


Nå, Rob, er det oss.

Fra vampgirl1.

4 kommentarer:

  1. Kundeservice på sitt beste. :)

    SvarSlett
  2. Let Me Sign on that...

    SvarSlett
  3. Den(såkalt)BV1april 12, 2009

    Jeg er så glad for å høre at du endelig fikk sangene dine. Jeg forstår hvor tøft du hadde det de timene da verden konspirerte mot deg. Derfor håper jeg at du nå er lykkelig og spiller soundtracket om og om igjen. Hele tiden.

    SvarSlett
  4. Jeg må bare takke for den overveldende varmen og støtten jeg har mottatt fra mine fans i denne vanskelihe tiden. Uten dere...En ydmyk takk. Takk!

    SvarSlett