lørdag 23. mai 2009

Dagen derpå

Ååååå. Litt mange Cosmo i går, paranoiaen siger innover meg og det er f*** meg sol ute og alt. Hvorfor?

Og hvorfor måtte DETTE dukke opp?

Fra Lif&Style via Robsessed. Sjekk ut Robsessed for flere av bildene. Eller ikke.

Dette er som et slag i trynet etter å ha gått til the next level of Robsession den siste uka. Tenker du ikke på mine føleleser, Rob?

Ok. Life&Style er et drittblad. De har allerede koblet Rob og Kristen og whatnot. Men bilder lyver ikke. Dette ser jeg:

  • En viss stupfull Mr. Pattinson
  • En viss vakker blondine som heter Erika Dutra
  • Han er hot
  • Hun er hot
  • Han har røyka 40 Camel (det har ingenting med saken å gjøre, men nyttig informasjon til senere)
  • Han er britisk*

*Briter ligger rundt når de befinner seg ved Middelhavet. Tro meg, jeg har lang erfaring med Syden. Jeg mener, jeg har observert dem. *rødmer*

I følge artikkelen snakket de sammen hele kvelden, tok bilder av hverandre, tafset, kysset, forlot festen sammen...Men vent. Halmstrået - og jeg trodde aldri det ville komme fra Lainey Gossip, og jeg trodde aldri den ene sladrepressen ville slå den andre i hjel - er at AmfAR, der Rob ble auksjonert bort, og dette bildet er fra festen etterpå, og Rob har på seg samme dress, foregikk 21. mai, og det er samme kveld som Lainey og Laura stalket Rob helt til klokken fem om morgenen, og de nevnte ingen blondine...Ment vent, de gikk hjem før han. Og han tok ikke flyet før kl. 11.10 neste morgen (ikke spør).

Jeg. Er. Patetisk.

Jeg tror ikke lenger jeg kan leve med ordspråket If he is not shagging me I don't care who he shags. Selv om han opparbeider seg mad skillz.

Nå skal jeg slepe meg til butikken og kjøpe to liter sjokoladeis som jeg skal spise rett ut av boksen mens jeg ser sesong 3 av Buffy the Vampire Slayer om igjen bak nedtrukne gardiner.

*Hvorfor, Rob. Hvorfor?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar