fredag 22. mai 2009

Fredag morgen, og litt mer Rob-stalking i Cannes

Fredag morgen. Snart helg. Hva skal en jente finne på? Cyber-stalke Rob i Cannes, vel.

Jeg ante ikke at nettsteder som x17video.com eksisterte før jeg havnet på Twilightkjøret, så på en måte kan jeg skjule meg bak at det var Rob som fikk meg til å gjøre det. Dessuten liker du jo slemme jenter, Rob. Gjør du ikke?

X17video.com skriver: "The new Hollywood "it boys" Emile Hirsh and Robert Pattinson take diner at Michelangelo restaurant in Antibes. The two actors had diner at the same place and time as Quentin Tarantino and the "Inglorious bastard" crew. Which one will be the next Brad?" (Uh, Rob?)


Fra x17video.com via Letters to Twilight.

Dersom du vil vite hva Emile og Rob snakket om under middagen, sjekk ut hva jentene borte hos Letters to Twilight har kokt i hop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar