fredag 29. mai 2009

HOT FREDAG, og hva skal en jente finne på?

Jeg har ikke glemt HOT fredag, eller HOT whatev. (som betyr at alle dager kan være HOT), men fra der jeg sitter har de siste to ukene vært en endeløs rekke av Rob-hotness, og jeg ser ikke helt hvordan jeg kan toppe det. Eller kanskje jeg kan?

Jeg har siklet over filmstjerne-Rob i Cannes, og du-vet-hva i Montepulciano, men når jeg tenker meg om og det kommer til stykket ville jeg vært like stor fan av Rob, og minst like glad i Rob - og nå klager jeg ikke, det ødelegger ikke livet mitt at skjorta tas av, for å si det sånn - om jeg IKKE hadde sett disse bildene.

For når alt kommer til stykket, Rob, er det personligheten din som teller, ikke hvor mange magemuskler du har fått, eller hvor mange magemuskler de måtte male på deg for at du skulle bli den perfekte Edward. Jeg liker deg kanskje best når du bare er deg: ydmyk, overrasket over berømmelsen, litt paranoid - ok veldig paranoid, litt selvhatende, men tydelig smart og reflektert likevel og ikke minst utrolig morsom...rett og slett helt perfekt i deg selv. Så for HOT fredag i dag trykker jeg mine to favorittbilder av bare-Rob:


Fra Vanity Fair, Q&A i Soho Apple Store høsten 2008.


Fra radiostudioet til Ryan Seacrest, høsten 2008.

Og hvem er det som ikke kan si at de gleder seg til å høre RPattzintervjuene om hvordan det var å ta av seg skjorta? Du kan få en smakebit allerede borte hos RAoR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar