fredag 29. mai 2009

Vi er ikke lei av du-vet-hva i Montepulciano riktig enda, er vi? Tidenes beste set-stalking-video er her!

Min kontinuerlige lurking på twitter har endelig betalt seg. Her er en video fra innspillingen på torget i Montepulciano (du må trykke på lenken for å se den):

NEW VIDEO: Shirtless Robert Pattinson Films Sexy Scene For New Moon! RadarOnline.com


Bilde fra Robsessed.

Jeg har tre kommentarer til videoen:

  1. Rob stilte en gang krav til at hans fremtidige kone skulle klappe etter hver eneste scene han spilte inn på hver eneste jobb han gjorde resten av livet. Ser ut som om han er bønnhørt. Jeg mener, han har litt å ta av.
  2. Jeg ville gjort hva som helst for å være hun som tok på og av skjorta hans mellom hvert opptak.
  3. Hva i helvete er dette med å ta av og på skjorta etter hvert opptak? Det minner meg litt om hvordan enkelte toppidrettsutøvere blir dullet med. Redd for solskinn? Flau av kroppen sin? Eller helt normalt? Som sagt: jeg tar gjerne jobben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar