onsdag 27. mai 2009

Jeg besvimer og dør. Mitt liv er komplett. Bildene er her.

Nå døde jeg litt. Yogapust er som å pisse i havet. Jeg er ikke en gang i nærheten. Jeg rabler. Jeg ser ikke klart. Jeg trenger ikke å skrive noen ting. Men dette er mitt Oddvar Brå-øyeblikk, Norges scoring mot Brasil, alle norske OL-gull samlet, månelandingen og whatev. (og drit i å skrive en kommentar om at jeg tar helt av. Det er faen så klart at jeg tar helt av):

Hvor var du da du så Robert Pattinson ta av seg skjorta?









Bildene er fra Lainey og Popsugar via TwiCrack.

10 kommentarer:

  1. Ok da. Jeg burde hørt på deg og sjekka med en gang. DU HAR HELT RETT. Jeg. Er. Lamslått.

    SvarSlett
  2. Jeg er utladet og matt. Og yr og overspent. Tror ikke jeg får sove i natt. 176 dager til vi får sett dette igjen!

    SvarSlett
  3. paintbrush magemuskler - or for reel ?

    no matter what - he's hot

    herregudherregud, jeg får ikke puste. sikle

    SvarSlett
  4. hva skjer med alt bellyhåret ? det skal jo være helt smooooooth

    SvarSlett
  5. Jeg må bare se på bildene igjen, og igjen, og igjen, og igjen, og igjen...........yogapust, happy place........

    SvarSlett
  6. Ok. Dette krever en egen bloggpost.

    SvarSlett
  7. OMG!!!!!!!!!!!!!!............

    *besvimt*

    SvarSlett
  8. Nå må KStew ta til vettet. Sjekk ut denne:

    http://letterstotwilight.wordpress.com/2009/05/28/my-plea-to-kristen-stewart-please-bone-robert-pattinson/

    SvarSlett
  9. Det er noe med de hoftebena som er kriminelt tiltrekkende..

    SvarSlett
  10. Et lite rykk, og den buksa bare ramler rett av...Seriøst, den henger løst!

    SvarSlett