torsdag 28. mai 2009

En dyptpløyende analyse av Robert Pattinsons mage

Moren min ønsker å være en del av livet mitt, og etter å ha vært på bloggen forrige helg ga hun meg følgende tilbakemelding (i tillegg til den om at Rob kom til å bli drittsekk og få AIDS på grunn av meg, som jeg har lagt ut i høyremenyen):

"Du hevder at du er interessert i fenomenet Twilight/Cullen/vampyrer. Hvorfor er da hele bloggen en eneste alla akbar? Hvor er analysene av "fenomenet"? Han er hot, uten tvil, men hvorfor fenger han som skuespiller? Er det ikke fler som er hotte, hvorfor han? Er det emnet det dreier seg om, eller er det mottakerne som endelig har fått noe som treffer? (Og hvordan faller dette sammen med klimakrisen)?"

Som Twilightfan vet du at svaret på disse spørsmålene er innlysende og selvforklarende. Og hvis du har lest litt på denne bloggen så gjør jeg jo ikke annet enn å bedrive..eh...BILDEANALYSE av fenomenet Twilight.

Men jeg skal svare på det siste spørsmålet om klimakrisen (selv om dette også er åpenbart): Robert Pattinson skapte global oppvarming. Og Robert Pattinson vil finne løsningen på klimakrisen (på samme måte som han vil løse finanskrisen).

Her er dagens dyptpløyende analyse av fenomenet Robert Pattinsons mage:

Robert Pattinson har trent.

Han har faktisk trent en hel del. Men de har jukset litt med sminke (du ser det hvis du klikker på bildet og ser det i større versjon).

Robward er hot når han tafser på KStew.

Men det er MEG han tenker på.

Rob fikk ikke panikkanfall.

Men ikke se bort fra at han hadde poppet en valium eller to på forhånd.

Robert Pattinson er GUD.

Og dette er bildebeviset.

Fornøyd nå, mamma?

La du merke til de små svarte prikkene på kroppen til Rob? (Selvfølgelig, du har jo sett bildene hundre ganger, forstørret dem, brukt forstørrelsesglass eller allerede brukt dem til tapet, men jeg gir en åpning her til de som enda er så blendet av Robs absolutte hotness at de ikke ser klart). Det er fordi - og her viser jeg i hvert fall min dype, grundige research av anything Twilight - de bruker en teknikk som heter Match moving for å legge på glitringa i etterkant.

Bilder fra diverse kilder borte hos Robsessed.

2 kommentarer:

  1. http://www.edwardandbella.net/?p=1911

    OME værsåsnill vær santt, værsåsnill

    SvarSlett
  2. Jeg tror det er sant! Ingen grunn til å ikke tro på MTV når de sier det selv:

    http://www.mtv.com/movies/news/articles/1612292/20090528/story.jhtml

    Rob, Taylor og Kristen stiller på MTV Movie Awards på søndag med den første New Moon traileren!

    Som igjen betyr at den befinner seg på denne bloggen tidlig mandag morgen...

    SvarSlett