onsdag 6. mai 2009

Noen virkelig viktige spørsmål å få avklart. Og flere mulige svar.

Clevver TV diskuterer hvem som er den beste daten - Jacob eller Edward?


Fra clevverTV.

Hmm. Inspirasjon. For dette bringer meg til det virkelig STORE spørsmålet: hvem vil jeg du ligge med date - Tayob, Edward eller Rob? Eller alle? Dette er utrolig viktig å få avklart før jeg vi får tilbudet. Da kan det nemlig være for sent. Tenk for eksempel om du møtte Rob på, la oss si, en konsert, og han lente seg mot deg og hvisket deg i øret: "I want you. Now." Da er det viktig å ha hatt en plan. En strategi. Slik at du ikke feiger ut pga. trivialiteter som hverdagstruse eller småhårete legger. *Ok, Buffy, litt mindre fantasier og litt mer progresjon i posten. Ehemm.*

Fordeler og ulemper ved å "date" Tayob:

Sure sure
Men klarer du å glemme at han er **?




Ulemper og fordeler ved å "date" Edward:

Rob har påpekt noe som kan være en liten ulempe: "...he’s a 108 year-old virgin so he’s obviously got some issues there.”

Men, om ikke annet - sier Rob - Edward vil få sitt: "It's the ultimate dangerous sex, it's sex where you end up killing the person afterwards . . . that's the best kind of sex". Hvis du tar sjansen, og ikke synes et blåmerke eller fem gjør noe, la dette synke inn:


Fra Twilight Secrets.

Fordeler ved å "date" Rob:

Mitt syn på Robs åpenbare fordeler framfor Taylor har jeg gjort rede for tidligere. Her er også noen:
Hot
hot
hot
hot
hot
hot
hot
hot

Bilder fra Reggie Cullen, Robsessed og Spunk Ransom.

*Note to myself: aldri mer på bar i hverdagstruse.*

Hvorfor velge?

Dette er et alternativ som må tas alvorlig. Jeg mener, selv om jeg foretrekker Robward, betyr jo ikke det at jeg ville sagt nei til Tayob om sjansen bød seg (for ikke å snakke om de andre varulvene, og jada jeg skal google Tinsel Korey en dag men ikke i dag).

Til da - og ja, det vil skje - la oss slutte oss til slagordet til Robsessed: if he is not shagging me I don't care who he shags. Det blir mad skillz av sånt.

Rob øver opp sine mad skillz med Anna Kendrick:

Fra ontd.

*Og hvem vil til syvende og sist tjene på det? MEG*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar