søndag 31. mai 2009

Søndagshilsen til Team Jacob

Kjære Team Jacob,

jeg bare satt her og så på stalkerazzibilder av Robert Pattinson ankomme LA for å hente MTV-prisene sine,



og noen tilfeldige knips fra innspillingen av New Moon,



og noen til, og jeg lurte på hvordan dere har det for tiden? Jeg mener, skjer det noe?



(Samtidig tenkte jeg det var best å håne dere nå, før den teoretiske muligheten for at Taylor Lautner vinner beste mannlige nykommerprisen på MTV Movie Awards i stedet for Rob, og fordi å håne dere etter at Rob har plukket opp alle prisene sine ville være for slemt...og bittelitt fordi noen av dere kanskje vil håne Team RPattz etter å ha sett hele New Moon traileren og sammenlignet muskelmagen til Tayob med, vel, ikke-fullt-så-ekte-muskelmagen til Robward).

Men RPattz vinner. Alltid. Og da tenker jeg ikke bare på MTV Movie Awards. Men i alle ting. Alltid.



Du kan fortsatt stemme på Twilight som beste film i MTV Movie Awards i hele dag. Vi kan være enig om noe, ikke sant?

Alle bildene er fra Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar