mandag 11. mai 2009

Unnskyld, you are my life NOW

En av mine Beste Venner, BV1 - og, skal det nok en gang vise seg, største Team Buffy fan - har hengt med en tilfeldig norsk fyr en liten stund nå. Jeg tipper at Mr. Right er ganske sjalu, men han må lære seg å dele. BV1 er for fab og ikke minst for hot til at Mr. Right skal ha enerett på henne.

Som god venn, og en som har lest Breaking Dawn og vet hva "å henge med noen" kan føre til, så jeg meg nødt til å ta prevensjonspraten. Samtidig ante det meg at jeg og bloggen min ville bli skadelidende av "hengingen", og ønsket å minne henne på at Twilight fortsatt kunne være en integrert del av livet hennes. Så på lørdag sendte jeg følgende melding:

Vet ikke om du har sett denne på bloggen den siste uka, så jeg sender den spesielt for sikkerhets skyld.

God helg!

B


Og dette bildet fra Twilight Secrets:


Mandag morgen fikk jeg følgende tilbakemelding:

Hei søta,

Jeg vil bare si unnskyld. Unnskyld for at jeg har ignorert bloggen din i det siste. Ignorert som i ikke å lese detaljert hver eneste post, kommentere (under flere alias), snakke om posten på telefonen med deg for så å snakke om min kommentar, deretter din kommentar osv. Når du sendte den e-posten med kondomreferansen slo det meg. Dette har jeg jo ikke fått med meg. Da fikk jeg litt panikk og måtte gå inn på bloggen. Post etter post, side på side som jeg ikke har lest. Jeg er ikke oppdatert på Twilight lenger (ikke det at jeg noensinne har vært så oppdatert som deg, men så er jo du mitt orakel), jeg henger ikke med, jeg er en uvitende. Dette. Er. Utilgivelig. Fra nå av er det skjerpings. Jeg skal tilbake på siklevogna og vie min tid (som jeg har til overs når jeg har gjort unna jobben min…) til å lese om Rpattz, Edward, Twilight, høre på Rpattz synge HVER DAG, skjønne alle de underfundige kommentarene på bloggen din, være inne på FB-gruppa og se hva som skjer der.

Unnskyld for at jeg ikke har vært en god venninne og snakket kun om Twilight med deg. DET SKAL IKKE SKJE IGJEN. Og vi vet begge hva som har kommet mellom oss, hadde det bare vært en lomme-edward…….. Uansett, I was temporarily blinded, but now I can see again.

JEG ER TILBAKE (og klar for en telefonsamtale om EDWARD, RPATTZ, twilight, RPATTZ, RPATTZ, LOMME EDWARDs siste eventyr, new moon).


BV1

Tusen takk! Jeg likte særlig dette med søta og orakel. Og med min kjennskap til din multitasking, BV1, tror jeg du klarer å kombinere både Mr. Right, en tilfeldig norsk fyr og megmegmeg framover. Just sayin'.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar