fredag 22. mai 2009

Verdens flaueste Robert Pattinson auksjoneres bort (ja, du leser riktig)

Dette gjør vondt å se på.

Jeg vedder en god slump penger på at dette er noe Rob ble tvunget til. Jeg vil ikke tro at det er noe annet enn noe han ble tvunget til. Dette er det verste jeg har sett Rob bli utsatt for - verre enn Wal-Mart, verre enn kjøpesenterturneen. Dette ender med valium og rehab. Helvete heller. Måtte selvfølgelig poste det MED EN GANG jeg fant det.


Via New Moon Movie. Der kan du lese at det var for en god sak: AIDS. Og at budrunden gikk så høyt at han ble auksjonert bort til to personer som hver ga 20 000 dollar for å møte, si hei til og få et kyss på kinnet av Rob. O-M-R.

Og takk til eanphoto som tipset meg om at du også kan lese om denne saken borte hos Dagbladets kjendis.no.

Mitt favorittøyeblikk er når Rob synes det blir så pinlig at han bare MÅ si: "And if it goes well, maybe it turns into something more." En RPattzklassiker!

5 kommentarer:

  1. Nåååhh, se så flau han er. Han konsentrerer seg om å puste, og vet ikke hvor han skal gjøre av seg.

    SvarSlett
  2. Er det bare meg, eller har Rob oppnådd the next level of hotness (et nivå jeg til nå ikke trodde eksisterte) med denne turen til Cannes?

    SvarSlett
  3. Kommando, kommando, kommando

    SvarSlett
  4. Eanphoto Pattinson, age 28
    klinger bra det oxo.... ;)

    (sorry, TB... bedre å be om tilgivelse enn tillatelse ikke sant?)

    SvarSlett
  5. *paranoid* Mener du å si at det var du som kjøpte han, og at han nå vil forelske seg i deg (han er villig nok høres det ut som), og at dere er så godt som gift nå (det er jo bare en teknikalitet at dere må møtes først)?

    Du prøver mao å stjele han fra MEG? Uhørt.

    SvarSlett