mandag 1. juni 2009

Alt du trenger å se fra MTV Movie Awards: Twilight vinner 5 priser, Robert Pattinson er HOT bortenfor enhver beskrivelse og Taylor Lautner...

...vel, etter å ha sett New Moon traileren, la meg bare si: jeg er glad jeg gjorde narr av Team Jacob i går. Tayob eier New Moon!

Twilight hadde 7 nominasjoner i 6 kategorier på MTV Movie Awards, og den eneste kategorien Twilight tapte var beste sang, mens Taylor tapte for Rob i Breakthrough Male Performance. Men - Taylor 'vant' New Moon traileren, så balansen er gjenopprettet (i hvert fall i dette blogginnlegget, Team Jacob, ikke få griller i hodet nå).

Her er alle de deilige klippene fra i natt (nb! videoene blir fjernet fra youtube etter noen timer, og jeg har allerede byttet de ut en gang. Hvis videoen ikke er der når du skal se, gi meg beskjed i kommentarfeltet og jeg finner en ny, eller forsøk å søke den opp på youtube):

Robert Pattinson gjorde egentlig ingenting.

Fra MrPattinsoncom.

Shy-Rob har visst noe i buksene? Hva?

Fra MrPattinsoncom.

KStew, hvorfor er du så tøff og kul fomlete?

Fra innocent4eva.

KStew, hvorfor er du så tøff og kul sta?

Fra LulutheBlueLover.

Jeg har ikke ord. Det. Var. Fantastisk. Og Rob ser både flau og knust ut...Og hvem ville ikke grepet DEN sjansen?


Alle klipp fra regan117 via New Moon Movie.

Til slutt litt bonus: her presenterer Rob, Kristen og Taylor New Moon traileren...


Fra waitingforawave.

Jeg har to ord: Taylor. Lautner.

Og hvis du ser nøye etter har de 'tilfeldigvis' klippet inn litt skjorteløs Jacob i skogen midt i.

Men husk: RPattz vinner. Alltid. I alle ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar