søndag 14. juni 2009

Sladdersøndag: La ryktene gå! Eller ikke.

Hvordan har det seg at Robert Pattinson og Kristen Stewart stadig går rundt i nesten like klær? Er det

1. Tilfeldig, de har bare nesten samme klessmak?

2. Planlagt, som i at filmselskapet utstyrer dem med nesten samme klær slik at bloggere som meg skal spekulere og dermed holde vedlike interessen for Rob, KStew og anything Twilight selv om det skjer veldig lite og det egentlig ikke er så mange nyheter å blogge om?

3. De er et par. Utvilsomt.

Rob i New York.

Fra Robsessed.

KStew i LA.

Fra TwiCrack.

Jeg er uskylidig og naiv når det gjelder slike ting, men jeg tror jeg må gå for nummer to, selv om det er litt trist.

Les mer om t-skjortekonspirasjonen borte hos TwiCrack.

2 kommentarer:

  1. det finnes oxo to andre alternativ....

    1. det ER de samme klærne (men vi trekker likevel ikke videre slutninger).

    2. de har samme moterådgiver/kles-ekspert/stylist og dette er rett og slett mote for tiden.

    (sånn....
    siden jeg drev med blasfemi når jeg sist ble spurt om råd, tenkte jeg at jeg kunne tilby litt naivitet gratis og uoppfordret denne gangen...)

    SvarSlett
  2. Ja til naivitet! Jeg har særlig sansen for ditt forslag nr. 1: det ER de samme klærne (men vi trekker likevel ikke videre slutninger).

    BTW - Jeg våknet i dag, kikket i klesskapet og fant ut at jeg akkurat har kjøpt meg en sommerkjole i blå/turkise ruter, uten å ha koblet dette før akkurat NÅ. Tror det er tegn på at jeg har noe på gang med Robert Pattinson.

    SvarSlett