onsdag 8. juli 2009

Den beste spekulasjonen EVER En fuckings bra spekulasjon: Er det noe på gang mellom Rob og Kellan Lutz?

Haha!

Denne var så bra at jeg stjeler skamløst og poster på min egen blogg. Robsessed har utført litt detektivarbeid og kommet opp med følgende sjokkerende (vi husker alle skjortespekulasjonene om Rob og KStew, ikke sant?) nyhet: Det må være noe mellom Rob og Kellan...Roblan? Kellob?


Bilde via Robsessed.

Så hva er dette BEVIS for?
  • Tilfeldig, de har bare nesten samme klessmak?
  • Planlagt, som i at filmselskapet utstyrer dem med nesten samme klær slik at bloggere som meg skal spekulere og dermed holde vedlike interessen for Robs sexliv og anything Twilight selv om det skjer veldig lite og det egentlig ikke er så mange nyheter å blogge om?
  • De er et par. Utvilsomt.
  • Det ER de samme klærne (men vi trekker likevel ikke videre slutninger).
  • De har samme moterådgiver/kles-ekspert/stylist og dette er rett og slett mote for tiden.

    Jeg tror herved at de er et par. Utvilsomt. Og jeg tror Rob er kvinnen i forholdet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar