tirsdag 21. juli 2009

En kjapp en med Robert Pattinson

HerreRob!

Jeg hadde aldri trodd det skulle være sånt et stress å reise på ferie! Først brukte jeg halvannen time av min vedifulle bloggetid på å ordne et trådløst nettverk som ikke fungerte, og nå står moren min over meg og maser om at vi må reise om et kvarter for å grille - i regnet - hos slektningene mine, og jeg har hverken dusjet eller funnet fram klær å ha på meg...

Vel, om slekta mener jeg er en sluske kan jeg bare skylde på Rob. Rob har også skylda for at jeg har begynt å glemme å betale regninger, vanne planter, ikke har malt den døra jeg skulle male før jeg dro på ferie, sy en kjole-prosjektet mitt og whatnot. For ikke å snakke om karriere og et sosialt liv,

Men hva kan jeg gjøre? Dagens visdom er: Det ordner seg. Hold fokus på det viktige (Rob). Og dessuten blir jeg så sur om jeg ikke får RobFix'et mitt - dog i kortversjon. ALLE har vel tid til å bruke 1 minutt og 8 sekunder på Robert Pattinson? Har vi ikke? Mamma?


Fra TwilighterLuv1234 via RAoR.

Likte du sangen? Sjekk ut denne hotte videoen som jeg postet for en stund siden.

4 kommentarer:

  1. Når bruk går over til misbruk

    SvarSlett
  2. På en god eller dårlig måte?

    SvarSlett
  3. Det kommer vel an på sluska som ser vil jeg tro....

    SvarSlett
  4. Sluske? Moi?

    Defintivt på en dårlig måte, da. Slik at det blir ekstra godt.

    SvarSlett