tirsdag 21. juli 2009

Ikke bare en tå, men hele foten til Team Jacob: HOT Intervju med Taylor Lautner

Jeg begynner kanskje å bli bløt. Eller all utroskapen har fått meg til å gi faen. Eller jeg liker å tilfredsstille de som har et øye til Jacob også (jeg vet dere er der ute). Eller jeg er blitt god og snill. Nei, forresten, stryk det siste.

Uansett. Her er et ordentlig, skikkelig, fresht og fint intervju med Taylor Lautner.

Woo-fuckings-hoo...


Fra InterviewMagazine via LTT.

Oppdatering: Jeg nekter å lage en egen post til dette nye promobildet - to poster om Tayob samme dag er fullstendig utenkelig. Uaktuelt. Skandaløst:


Bilde via NMM.

*Ikke tenke på alderen hans. Ikke tenke på alderen hans. Ikke...*

7 kommentarer:

  1. Liker at du bruker en frase fra Midnight Sun :) Bare på norsk da.

    Må si jeg føler meg litt bedre ettersom han bare er 1 eller 2 år yngre enn meg.

    Hvor gammel er denne herligheten btw?

    Slår fortsatt ikke Rob da. Det skal jævlig mye til også da. *pust*

    SvarSlett
  2. Hysj, dette snakker vi jo egentlig ikke om...Men siden du spør meg rett ut kan jeg fortelle deg at han er 17 år - født 11. februar 1992.

    SvarSlett
  3. YEY ett år yngre med andre ord.

    SvarSlett
  4. Det er jo INGENTING!

    Har du tatt testen da, og sett hvor kompatibel du er med Taylor og/eller Rob?

    http://teambuffy.blogspot.com/2009/07/pa-tide-med-en-test.html

    SvarSlett
  5. Jeg DRITER i hvor ung han er - jeg vil ha!!

    SvarSlett
  6. Jeg slites mellom to følelser på samme gang:

    1. Gutten holder på å bli voksen *forkaklet stolthet*

    2. May his body never die! *grrr*

    SvarSlett
  7. Tenk dere Taylor om 5-10 år...

    SvarSlett