mandag 13. juli 2009

Hva i helvete, Team Buffy? En HOT Taylor Lautner video?

Jeg gjør dette fordi det aner meg at jeg har noen nyfødte Team Jacob'ere der ute, jf. en viss test flere av dere har tatt.

Og ja, jeg tok den jeg også, og ja, jeg har visstnok mer til felles med Taylor Lautner enn Robert Pattinson. Og hvis jeg hadde vært smart hadde jeg holdt kjeft om dette, men la meg for argumentets skyld (dvs for å ha en grunn til å poste denne videoen) ikke være smart (og dessuten har jeg sprengt grensene for hva jeg burde poste om mine lyster og fantasier på verdensveven for lenge siden) og buse ut med det. Ikke at jeg har lyster og fantasier om Taylor Lautner.

Jeg har allerede bestemt meg for å ikke la meg affisere av testresultatet. Med unntak av at jeg noterer meg at jeg er kompatibel med langt yngre menn.


Fra StrawberryMartaChoco.

5 kommentarer:

  1. Et gay-ikon er født!

    Og jeg er ikke snauere enn at jeg på tross av aldersforskjellen mellom oss (hey, han er lovlig...in some countries) innrømmer at det er noe som brygger her.

    Jeg er ikke like begeistret for den glatte versjonen av ham, men desto mer for den naturlige og lure/frekke/sjarmerende versjonen. Hva vil det egentlig si? Jo, det koker vel ned til at jeg liker Jacob bedre enn Taylor. So sue me!

    SvarSlett
  2. Hmmm...
    Jeg scorer bedre mot RPattz i denne testen enn TB, så jeg tror det er noe feil med denne generatoren. (Emosjonelt og i totalscore.) For å undersøke dette gikk jeg inn på hvem damer jeg matcher best (siden ryktene uansett vil ha det til at jeg trives bedre med de mer østrogene), og da forsto jeg at det var klare feil og mangler. SHAKIRA PÅ FØRSTEPLASS! Seriøst - det kan jo ikke stemme. Hun ser ut som hun lukter! På den annen side hadde jeg Alicia Witt på andre plass (vet ikke hvem det var, men bildet var FAB), og Julia Stiles på fjerde. Det stemmer bedre.
    Men over til dere heterorasket: Hva er det med denne Jacob? Bortsett fra at han er alldeles til å spise opp, mener jeg. Han er jo litt sånn american dream boy. (Med trykk på "boy", der.) Litt guttete, kanskje? I motsetning til vår venn RP, som får min kjære fru til å ønske at hun var homse. *Sikle* Jau, eg berre undrar.

    CH

    SvarSlett
  3. Er det Jesus han har tatovert på halsen min?!?! Ææææææææææææh! Jeg ba jo spesifikt om at han ikke måtte legge i noe religiøst! Sikker på at det ikke bare er frk. Mysetryne med skjegg...?

    Og til denne Rob-beskjeden på siden der: dersom du må si at du er normal, så er du sannsynligvis ikke det. Bare et tips.

    CH

    SvarSlett
  4. *yogapust*

    Jeg måtte ta testen: fysisk kompabilitet på 92 % og en intellektuel komp på 98%? Bortsett fra den åpenbare gleden over det fysiske (blir min egen versjon av the Graduate)lurer jeg litt på det andre resultatet. Mon tro om Taylor er veldig moden for alderen eller stagnerte jeg før jeg kom i 20-åra? Hvis man skal tolke de to resultatene sammen: Vil det si non stop heftig lakendans og den gode dype intellektuelle samtalan à la mærtalåis og ari på puta etterpå? Eller skal vi bare nøye oss med å konstatere at Taylor, uavhengig av alder, er hot hot hot? Jeg gleder meg til deffa eye candy i New Moon.........

    SvarSlett
  5. Wohoo!

    Og Team Jacob er ute av skapet! Fab! Jeg lover å tilfredsstille også dere i fremtiden, selv om mitt hjerte alltid vil være hos RPattz.

    Agent A, jeg tror testresultatet betyr at kroppen din fortsatt er som tjueåring, mens Taylor er intellektuelt veldig moden for alderen, slik at han nesten (bare nesten, for din livserfaring kan han aldri slå) er på høyde med deg. Du kan mao vurdere å la han ligge over i stedet for å kaste han ut når du er ferdig med kroppen hans.

    SvarSlett