mandag 13. juli 2009

Ting jeg vil ha. Nå.

Kjære gode venn der ute,

Jeg cruiset tilfeldigvis rundt på eBay. For å være en god fanblogg føler jeg det nemlig som min plikt å sjekke om noen har lagt ut Robert Pattinsons tomflasker og kaffekrus til salgs. Ikke at jeg hadde kjøpt det om jeg hadde funnet det. Men jeg opplever det som viktig å kunne rapportere hva den eventulle prisen ville være, liksom. Sånn for å se hva gærningene er villige til å by. Ikke for noe annet. Helt sant.

Det er med lettelse jeg kan melde at det ikke var noen tomflasker eller kaffekrus å oppdrive. Ikke engang en sneip. *Faen*

Men jeg fant noen andre ting jeg kunne tenke meg. Nå. Så hvis noen som kjenner meg kom til å lese dette, sånn helt tilfeldigvis (ikke at jeg har tvunget mine nærmeste til å få alle blogginnlegg på e-post slik at de MÅ lese alt) og tenkte at jeg fortjente en liten gave, og ikke klarte å vente til jul...Vel, her er noen tips i tilfeldig rekkefølge (les: Jeg vil ha ALT, og sa jeg NÅ?):

1. Robert Pattinson lommespeil. Dette er nyttig. Jeg kan ha det med meg i vesken overalt, og jeg kan bruke det til å signalisere til hjelpemannskapene når jeg går meg vill i ørkenen. Å ikke kjøpe dette til meg betyr dermed at dere vil at jeg skal dø i ørkenen.



2. Robert Pattinson minnepinne. Perfekt til å frakte rundt bildene jeg har samlet til bloggen. Uunnværlig, faktisk. Jeg må jo ha back-up av de hellige bilder.



3. Edwards hode i Clingplast til å feste på vindusruta. Tenk deg mulighetene! Jeg trenger minst to av denne.



4. GQ-veska. Om det finnes en bibel eller referansepunkt for HOT Rob her i verden, er det aprilutgaven av GQ. Her har jeg muligheten til å bære med meg Robbibelen/selve GQ-bladet på en anstendig måte (når det ikke ligger på eller i nærheten av Robalteret), minnepinnen, lommespeilet og la oss ikke glemme Lomme-Edward.



5. En helfigurs Edwardplakat. Jeg tror faktisk ikke jeg kan leve uten denne. Vil. Ha. Den. Nå.



6. I utgangspunktet ønsket jeg meg et putevar med et GQ-bilde av Rob, men hvilket, når alle bildene er perfekte? Og hvorfor velge når jeg kan få alle varianter av Rob på ett og samme putetrekk?



7. Robert Pattinson ørepynt. Disse passer til alle mine antrekk. Og alle anledninger. Og hvordan kan jeg gå på New Moonpremieren uten disse?



Du kan få Edward og Jacob også. Men jeg er ikke kravstor. Det holder med ett par Rob.

Hepp hepp, jeg må ha antrekket klart til New Moonpremieren! Bare 129 dager igjen!

Aller ærbødigst,
TB

3 kommentarer:

  1. Det innlegget tok meg litt på senga. Må ha det. Bare må ha det.

    SvarSlett