mandag 24. august 2009

Av kjærlighet til Robward Twilight

Når jeg stalker surfer på nettet og koser meg med Twilightrariteter (og nei, Robert Pattinson har ikke blitt sett på 9 dager og jeg begynner å gå meg selv på nervene her, for ikke å snakke om a.b.s.t.i.n.e.n.s.e.n.e.) kommer jeg over en masse pussigheter og ikke minst: En hel masse Robward Twilightkjærlighet.

Jeg har allerede presentert noen gærninger veldig dedikerte fans under taggen månedens fan (og la oss ikke glemme videoene til Betti Gefecht).

Her er noen flere eksempler.

1. Ode til papp-Edward.

Dette er ikke en hjemmevideo. Dette er nesten-verdensidolvinner Kelly Clarkson på konsert.


Fra Inds27.

2. Imprinting kan gå flere veier.

Jeg hadde fått med meg at voksne kan falle for barn, men at imprinting også gikk andre veien var jeg ikke klar over. Dette er morsomt, men jeg ville aldri lagt ut en slik video av barnet mitt. Tror jeg.


Fra TheTwilightKiss via TwiCrack.

3. GO. Team. Edward.

Jennifer Love Hewitt luuuvs Edward. Eller var det Rob. Nei, det var Edward.


Fra twilightbritneyfan.

4. Date Robert Pattinson dot com

Jeg kunne ikke dy meg, og søkte opp "Why Robert Pattinson should date me" på YouTube (det er viktig å kartlegge konkuransen, ikke sant? Også var det noe med å kjenne sine fiender). Hva fant jeg? Date Robert Pattinson dot com. Så klart. Bare ergerlig at jeg ikke kom på dette først.


Fra daterobertpattinson.

Og for å gjøre det helt klart. Vedkommende skriver på bloggen sin (som er konstruert ene og alene for å få en date med Rob): "I am not an obsessed fan. Just intrigued by this guy." Visste jeg det ikke. Fuck.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar