fredag 21. august 2009

Det er shagging HOT fredag hos Team Buffy i dag

Jeg har vel nevnt Gozde fra Robsessed sitt motto: If he is not shagging me I don't care who he shags.

Og jeg kan også ha nevnt mitt eget motto: As long as he is not shagging me, who cares how many of them I wanna shag (host Spike host quileute pack host Bill Compton host host Eric Northman).

Men hemmelig, innerst inne, vil jeg jo ikke bare ha kroppen til Rob...

Her er if-he-is-not-shagging-me temasangen som Robsessed spiller hver gang dette er oppe til diskusjon. Og jeg sier meg enig:


Fra kleinerherofan.

...ikke at jeg ikke tar det jeg får!

Bonus/latskap: Dersom du etter dette vil se mer Rob - så klart du vil se mer Rob - sjekk ut denne lenken til nye, lekkede bilder som egentlig ikke skulle publiseres før i november. O-M-R. Tenk når disse komer i full størrelse? Stikkord: Ta-pet-se-re.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar