fredag 21. august 2009

På tide med litt Eclipse

Wohoo!

Siden filmingen av Eclipse startet denne uka, tenkte jeg det var på tide å poste noen Eclipsevideoer.

Og - siden jeg bare ønsker å poste skikkelig gode videoer (og noen crap, og noen stalkervideoer jeg skammer meg over, og anything Rob, men du skjønner tegninga) søkte jeg på youtube etter den mest sette Eclipsetraileren, i den tro at mange visninger=kvalitet. Og fant denne.

Ok, den er fra i fjor, så jeg forstår at bildene er gamle, men det blir ufrivillig komisk når Tayob ikke er en dag over 14 år og den dramatiske musikken overhodet ikke står i stil til innholdet. Døm selv:


Fra TiteLola.

Denne videoen er også før-Twilight, og er fra min favorittrailerskaper på youtube: tiffanyd666. En dæsj Cedrik og Steven Strait hører med, men denne fungerer. Synes jeg.


Fra tiffanyd666.

Til slutt en liten godsak fra svenske RaggDollish.



Bare 312 dager igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar