søndag 16. august 2009

Ode til Robert Pattinson. Verdens mest populære mann. Akkurat nå.

Ingen New Moontrailer har dukket opp enda, og jeg trøster meg herved med Robert Pattinson.

FakerParis har laget denne videoen om filmstjerna Pattinson. Så sårbart. Så vakkert. Hva tenker du på, Rob? Egentlig? Var det slik du ville ha det? Og hvorfor er du så nydelig?



FP1131.

I et nytt intervju med Daily Record snakker Rob om det å være forfulgt av jenter - Twitter får skylda - og demonstrerer at paranoiaen og de depressive tendensene lever i beste velgående. Akkurat slik jeg liker deg, Rob.

Du kan lese hele intervjuet ved å trykke på lenken over. Her er mine favorittsitater:

  • "I can't watch myself. I am just feeling everybody else's reaction. I can't handle that at all."

  • "But when you are by yourself, your paranoia runs and runs" (om at store mengder tross alt betyr sikkerhetsfolk også).

  • "I don't know if I like him as a person." (om Edward)
Bilde av kjærlighetsbrevene Rob får på bilen sin. Ja, han kommer til å lese brevet, forelske seg i deg og ringe deg og dere vil være sammen for alltid. Helt sant!

Bilde fra Robsessed.

Du vil ha mer Rob, sa du? Her snakker Rob om singelstatusen (selv om den siste ukas rykter hardnakket påstår at RobSten er et faktum), og så herlig det er å sladre litt, egentlig, så jeg slenger inn en lenke til artikkelen om hvor fantastisk Rob er i senga, selv om det helt sikkert er oppspinn, og da mener jeg historien i artikkelen. Robert Pattinson er SELVFØLGELIG et sexdyr. Fantastisk i senga...ehem...*neineinei holde fokus nå* og hva var det egentlig jeg skrev om?

*la-la-la*

Jo - hvis du trykker her kan du lære mer om Gud Rob.

Rob flørter med MEG. Helt sant!

Fra Just Jared via Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar