søndag 30. august 2009

Ode til RobFuckingSten

Det er ikke sunt for meg å grave i dette, men masokisten i meg overtalte meg til at det var en god ide å poste enda et innlegg om Robsten. Dessuten er det bedre å påføre dele smerten med andre når jeg først har kjent på den selv.

Jeg surfet på nettet - bekymringsløst - og ante fred og ingen fare, dog jeg skulle visst bedre. Det er når du ikke er forberedt videoer som dette treffer deg midt i mellomgulvet og slår pusten og livsgnisten ut av deg...


Fra angelita002vondyc via TwiCrack.

Det eneste som er verre nå, er å bli påminnet denne videoen fra Vanity Fair photoshootet i fjor - om mulig enda verre. Det er som om Rob selv stikker kniven inn og vrir rundt. Det er også noe faretruende og omen-aktig over så mye sammenhengende smiling fra KStew.

Hvis du er gal, selvskader eller har en eller annen annen fetisj som gjør at du vil grave mer i dette, så har jeg alltids hele den timelange videoen fra Vanity Fair photoshootet. Som vel egentlig betyr at jeg er gal. Siden jeg har sett hele timen, mener jeg. Men jeg gjorde det jo for bloggen.

I morgen: Bilde av Robert Pattinsons nydelige modell-ekskjæreste. Kanskje.

Nå: To liter sjokoladeis og en flaske vodka. Definitivt.

2 kommentarer:

  1. Takk, TeamBuffy!! Jeg kan ikke se dette nå, har mann og barn rundt meg hele tiden, og jeg må være alene når jeg dykker inn i Rob-verdenen!! Om Edward/Rob er MITT heroin, så er du min dealer iallefall ;)
    Hilsen hu på en-og-førti som kommenterte her om dagen (Bente)

    SvarSlett
  2. Hehe,
    jeg liker å bli kalt dealer. Da føler jeg at jeg har lyktes!

    SvarSlett