lørdag 29. august 2009

Whatev.

Jeg er redd et mye brukt ord i høst vil være Whatev.

Whatev.

Dersom du er Team Jacob bør du kanskje vurdere å plukke opp siste utgave av Teen Vogue, i hvert fall om du liker sånt. Og da mener jeg sånt:


Fra Teen Vogue via New Moon Movie.

Og hvis du fortsatt henger med etter å ha sett dette bildet (selv om jeg frykter at de som burde få med seg det jeg skriver her ikke er i stand til å lese akkurat nå, dersom deres TayFix fungerer på samme måte som mine RobFix, da), kan du også lese at han sier ting som “If she likes having a really close friendship with a guy, being able to tell him anything, and then having that friendship slowly transform into something more.” - om hvorfor jenter liker Jacob.

Måtte understreke slowly, siden ordet slowly kombinert med tanken på Tayob som tar av seg skjorta i New Moon Meet Jacob Black Whatev. traileren plutselig fikk meg til å...vel...ikke henge helt med...

Det er offisielt: Jeg. Kommer. Til. Helvete.

Whatev.

1 kommentar: