lørdag 29. august 2009

God helg fra Svalbard!

Jeg hadde (nesten) glemt alle feriebildene som ble tatt da jeg var på kjærlighetsferie med Lomme-Edward på Svalbard i juni. Men i går dumpet denne helgehilsenen inn i e-postkassa mi fra min agent der oppunder polen.

Svalbardturen handlet ganske mye om drikking, og jeg har noen nachspielbilder av Lomme-Edward der han sjarmerer damene i senk, som jeg garantert ikke vil poste her - og det tror jeg de damene skal være glade for.

Men det ble litt tid til sightseeing og henging også, og her var vi på Gruve 7-fjellet i Adventsdalen og besøkte radarstasjonen EISCAT der de studerer uh...noe med atmosfæren. Noe viktig.

Lomme-Edward var høflig og interessert, og stilte villig opp til photoshoot. Faktisk tror jeg han trives veldig godt med litt oppmerksomhet - og da særlig fra de ovennevnte damer (ligg unna, sklier, han er MIN!).

The dazzleator:

Fra en viss agent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar