lørdag 29. august 2009

En date med Robert Pattinson, og hvorfor den skal være med MEG

Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde fått svineinfluensa og tilbragte hele gårsdagen - og da mener jeg hele - på sofaen og så ganske nøyaktig 14 episoder av Buffy the Vampire Slayer fra sesong fem og seks. Ikke minst koste jeg meg med Spike, og replikker som "Look at you. All afraid I'm hot for your honey..." (til Riley), eller "I'm paralyzed with not caring very much" (muahahaha).

Og så, etter 11 episoder eller noe sånt sa Spike "She'll do", og det fikk meg til å tenke på - Robert Pattinson. Og selv om det ikke er ikke sååå lenge siden jeg blogget om Robert Pattinsons sjekkereplikker - bare noen hundre innlegg eller noe sånt - synes jeg det er på tide å bringe dem fram i lyset igjen. Det er tre av dem:

1. "You'll do."
2. "Marry me."
3. "I just came out of prison."

La oss konsentrere oss om den første, selv om jeg er ganske så sikker på hvor den tredje er hentet fra, også. Den eneste logiske forklaringen er selvfølgelig at Robert Pattinson elsker Buffy, og har plukket opp sin første sjekkereplikk fra Spike. Konklusjon: Robert Pattinson elsker Buffy + jeg (Team Buffy, hallo?) elsker Buffy = vi er sjelevenner.

Og ikke bare er vi sjelevenner, vi har også noe å prate om på vår første date. Jeg mener, når vi er ferdige med å utforske vår felles interesse for Pippi Langstrømpe. Jepp. Det er med min intellektualitet jeg skal erobre Robs hjerte. Dessuten har jeg større pupper enn KStew. Duh.

Her er en annen versjon av en date med Rob. Og la meg si (selv om jeg fortsatt sjalu på at hun kom på ideen å lage en egen blogg fullstendig dedikert til å få en date med Rob): Har du virkelig tenkt å oppføre deg sånn om du får en date med han?!???


Fra daterobertpattinson.

Om ikke annet, så tar jeg hatten av for kreativiteten. Alle replikkene er virkelige opptak av Rob (jeg kan garantere det, jeg har sett alle de originale intervjuene). Også likte jeg kelneren (host Bill host).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar