fredag 14. august 2009

Yeah, yeah whatev. HOT fredag med Tayob

Yeah, yeah, alle skal få sitt - og jeg lovet jo å gi Tayob litt omtale i høst. Så her er min aller første HOT fredag med Taylor Lautner.

Det er ikke en tradisjonell hot-video, men opptak fra et photoshoot med Entertainment Weekly. Men tro meg, han er hot (ja, jeg sa det) OG han trenger ikke en gang å ta av seg skjorta...


Fra Entertainment Weekly via PeaceeLoveeTwilightX. Du finner flere videoer fra samme opptak hvis du klikker på lenken til EW - inkludert 14 sekunders trailerpreview.

Ikke bli for opprømt - det er ikke sikkert dette blir en vane:-) Og jeg kan ikke la være å humre over KStew som sier at Taylor trenger å "grow into your cojones". Som direkte ovrsatt betyr: Du trenger å gro baller. Muahahahaha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar