fredag 14. august 2009

Team Buffys ferienøtt

Strengt tatt er det en etter-ferienøtt, siden jeg ikke har ferie lenger, men i ferien hadde jeg jo...ferie og whatev og her er ferienøtta mi.

Mannen-i-mitt-liv (MIML) og jeg koste oss i dagesvis i Amsterdam, og det vi stort sett gjorde (når jeg ikke overskred mine tildelte to timer med blogging og det snakker vi ikke mer om) var å sitte på kafe og drikke øl og fra tid til annen: Spise.

Da måtte vi selvfølgelig prøve ut det lokale kjøkken, og valget falt på en asjett med assorterte oster, pølser og andre hollandske herligheter. Nøtta er: Hva er forskjellen mellom bilde 1 og bilde 2?

Bilde 1:


Bilde 2:


Faktisk er det to forskjeller, fordi "noen" (og når jeg refererer til "noen" mener jeg (nesten) alltid MIML, med unntak av noen få ganger når jeg mener meg selv, og kaller meg selv "noen" fordi jeg ønsker å distansere meg fra noe dumt jeg har sagt eller gjort. "Noen" er ofte på besøk hjemme hos oss) ble sulten midt i photoshooten.

Kjør nøtt!

2 kommentarer:

  1. 1 stk lommeedward (yey!), 1 stk kjøttbolle, pluss at noen har stikki av med veska di?

    SvarSlett
  2. Du er god! Jeg så ikke det med veska selv en gang:-)

    SvarSlett