tirsdag 22. september 2009

Bak kulissene på New Moon: Rob, Rob, Rob, skjorteløs Tayob og innsideinformasjon

Wow.

LA Times var i kulissene på New Moonsettet i april, og har en skikkelig fin bildeserie av Chris Weitz, Robert Pattinson, Kristen Stewart og Taylor Lautner mens de jobber med en scene ute i skogen, midt på natten.

Dette er ikke noe stalker-paparazzi-tull, altså, men rolige, nære og nydelige bilder fra settet, der vi får et innblikk i hvordan de jobber. Du finner alle bildene i bildegalleriet til LA Times - det anbefales på det sterekste, men jeg er jo Team Buffy og har funnet fram noen høydepunkt (Rob, Rob, Rob, litt skjorteløs Tayob, ikke mer KStew enn nødvendig og innsideinformasjon om filmen):

Rob, Rob, Rob

The leading man. Muahahahaha! Team Buffys favoritt!


Ren erotikk.


Et stille øyeblikk. Konsentrasjon. Nydelig.


Litt skjorteløs Tayob

Klyp meg i armen. Jeg tror nesten ikke det er sant.


Ingen. Kommentar. *sikle*



Jeg kan også tafse i håret mitt!


Yeah, yeah, whatev.



Innsideinformasjon

Drømmescene med Bellas mareritt. Ryktene sier at vi får se Bella drømme om at Edward blir ond og skremmer henne...hvis du ser nøye etter ser du at senga står ute i skogen.

Kortversjonen: Mer Edward i New Moon.

Som en på Facebook sa: "...I wouldn't kick him out, I'd drag him down..."

Alle bildene er fra David Strick hos LA Times. I. Love. You.

58 dager igjen - det begynner å ta seg opp nå!

Fant dette hos Twilightguide via Twilight Secrets på Facebook.

2 kommentarer:

  1. Hvordan er den yoga-pusten din, du??? Jeg mister min nemlig!!

    Nydelige bilder, har vært igjennom alle sammen selvsagt!!

    SvarSlett
  2. I beste fall varierende suksess, ja:-)

    SvarSlett