lørdag 26. september 2009

Bittelitt Eclipse set-stalking

Eclipsesettet har vært veldig lukket, så det har ikke vært så mye set-stalking som det var under innspillingen av New Moon. Men det har da vært noen små drypp, også fra David Slade.

En smugtitt på Edward. Tilfredsstiller også dagens behov for svart-hvitt Rob. Tror jeg:


Via Thinking of Rob.

Ulveflokken på byen i Vancouver:


Via TwiCrack.

Edward er kanskje en strålende sjåfør, mens Robert Pattinson, som etter sigende måtte lære å kjøre da han spilte inn Twilight, trenger å øve seg på å parkere. LOL!



Til og med KStew ler...


Også via Thinking of Rob.

*Og det at han ikke kan rygge fikk meg til å like han enda mer...Jeg. Er. Fortapt.*

4 kommentarer:

  1. Jeg så disse bildene på Robsessed-bloggen ista også, og JEG ble svært så interessert da jeg så at Bella STRIKKER! Eller.. Kristen strikker, for Bella strikker da ikke i bøkene?? Jeg er jo langt over gjennomsnittet interessert i strikking selv(hehe, JEG har strikkeblogg), og syns det er helt topp hvis hun strikker!! Tror jeg må ha et innslag om det på min blogg faktisk, hehe!!

    SvarSlett
  2. Jeg fikk også med meg det borte hos Robsessed. Men ser du det på bildet? Var det en spøk? Og hvorfor i all verden skulle Bella strikke? I bilen?

    Du er jo strikkeekspert, så kanskje du vet noe jeg ikke vet? Jeg har vært borte på strikkebloggen din og tittet, og den var fin, men strikking er totalt ukjent terreng for meg.

    SvarSlett
  3. Jeg syns definitivt det ser ut som hun strikker, strikkepinnene er helt tydelige selv om man ikke akkurat ser arbeidet :)

    Selv strikker jeg overalt, så i bilen er helt naturlig for meg, hehe! Jeg tenkte egentlig at dette er noe hun fordriver tiden med når hun ikke er i fokus selv :)

    SvarSlett
  4. Jeg er enig. Har finstudert bildene. Hun strikker - helt klart. Men de filmer ikke, så det er kanskje KStew som strikker seg en lue? Eller skjerf? Mens hun venter på at Rob skal læreseg å rygge?

    Kanskje hun gnirdet inn? Et veddemål? "Jeg klarer å strikke ferdig denne genseren før du klarer å parkere".

    Så mange spørsmål.

    SvarSlett