fredag 11. september 2009

Ingen fredag uten. Ingen fredag er fullendt hvis ikke... Du vet hva jeg snakker om. Gi meg en H. Gi meg en O. Gi meg en T. Hva blir det?

HOT FREDAG MED ROBERT PATTINSON!

Jeg har begynt å drømme om Robert Pattinson om nettene. I natt hadde vi for eksempel en lang samtale om at hans favorittdel av madrassen (og nei, det var ikke en kinky drøm, vi bare snakket sammen) var på siden. Han likte å ta på sidene til madrassen. Gjerne stikke foten ned i sprekken mellom de to madrassene i en dobbeltseng og kjenne litt. Deilig (og nei, det var fortsatt ikke kinky).

Dette er helt normalt. Og da mener jeg både å drømme om Rob og å like siden på madrassen.

God helg!


Fra luckyducks13 via Robsessed.

*Sa jeg for mye nå? Vil alle tro at jeg er gal? Bryr jeg meg? Er jeg gal? Jeg er i hvert fall gal etter Rob. Dessuten skulle jeg gjerne hatt en kinky drøm om Rob. Hvorfor har jeg ikke hatt en kinky drøm om Rob? Er DET normalt?*

*la-la-la*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar