onsdag 16. september 2009

Litt trist, men fortsatt HOT. Rob.

Det er onsdag, det er hot, det er Rob.

Jeg kan i hvert fall si meg enig i teksten "I'm tired of using technology - I need you right in front of me." Tenk om...Hva skulle jeg sagt? Hva ville jeg gjort? Hadde jeg dødd om jeg så han? Og jeg kan lage film om en hel masse kule og laidback'e ting jeg ville sagt og gjort, mens sannheten er at jeg nok ville feiget ut og latt som om jeg ikke så han.

Alternativet er å drikke seg full, manøvrere seg innpå han og si: "skal vi kline?"


Fra AnnaDEVille via LTR.

4 kommentarer:

  1. Jeg VET jeg hadde feiga ut. .. Men et møte a la "Notting Hill" hadde vært rette veien for meg kjenner jeg! *drømmer*

    NYDELIG video!!!!

    SvarSlett
  2. Notting Hill - med meg og Robert Pattinson...Jeg BESVIMER.

    Tenk deg at Rob står i døra di og sier "I'm just a boy, standing in front of a girl, asking her to love him”.

    SvarSlett
  3. Åh, himmel!! Og i neste øyeblikk er du blikkfanget på den røde løperen med Robert ved din side, han elsker jo kun deg (eller meg, da!) og han elsker å vise det for hele verden! Og så koser vi oss på en benk i parken mens babyen sparker i magen :) (Det hadde blitt litt kluss med mine og våre barn kanskje, og en trebarnsmor er kanskje ikke Robs yndlings-utgangspunkt, men det er jo til hans eget beste!!!!)

    SvarSlett