onsdag 16. september 2009

Noe om Taylor Lautner

Det er ikke bare Robert Pattinson, Fangtasia og New Moon som får egne kalendre - nå har Taylor også fått en:


Via New Moon Movie.

Kalenderen kan kjøpes her. Men om jeg først skulle ha brukt kredittkortet mitt, ville jeg heller brukt det her. Just sayin'.

Han snakker!



Han snakker om Robert Pattinson!


Via Thinking of Rob.

Han tar bilder. Ok. Den gutten kan ta bilder...






Bilder fra Twilight-HQ via New Moon Movie via TwiCrack. Puh!

Sånn, Taylor, kjapp kjapp, kom deg tilbake til The Couve (også kjent som KStews navn på Vancouver)! Må ikke glemme å forberede deg til en viss teltscene i Eclipse (host eanphoto host).

2 kommentarer:

  1. Ooooh.. soveposescenen, ja ;) Han er jo skjønn, da! Men jeg får liksom litt morsfølelse for den gutten der jeg, da :)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg også:-)

    Så deilig at ikke alle er Team Jacob, men deler min entusiasme for Team Pattinson!

    SvarSlett