tirsdag 15. september 2009

Bli glad med Robert Pattinson!

Når høsten begynner å bli kald og regnfull og jeg tynges ned i skole og arbeid og forpliktelser og mas...Det skjer jo, det, og det er 65 dager igjen til du-vet-hva og jeg har sett den nye New Moontraileren så mange ganger at jeg tror jeg til og med har akseptert at Edwards sølvgrå Volvo har blitt svart (nei forresten, ikke fullt så mange ganger), da er det godt at det dukker opp videoer som denne:


Fra butpiecesofwhat via Robsessed.

Ja, det er tåpelig. Men det er jo litt artig da? Er det ikke? Denne videoen fikk meg også til å tenke på hvilke andre Robert Pattinsonvideoer som har gjort meg glad, og da kom jeg fram til...alle. Nesten. Men skal jeg trekke fram et par fra de rundt 90 Robvideoene jeg har postet på denne bloggen, må det bli disse to. Jeg fryder meg og koser meg og blir glad helt ned i tærne. Det slutter å regne og alle farger blir sterkere og RobSten finnes ikke og sur traktekaffe smaker gull og alt vil ordne seg.

Om det er første gang du ser dem eller om dette blir en (forhåpentligvis ønske)reprise - la Robert Pattinson lyse opp tirsdagen din!

1. En av mine største elsk-hat-sjalusi-drama-tilbedelsesposter. Og den posten som fikk moren min til å skrive til meg at bloggere som meg kom til å ødelegge Robert Pattinson...Jeg elsker den lista.


Fra KristaynuhTriesAgain.

2. For ikke å snakke om denne - min første HOT-post og en av de aller beste Robvideoene som finnes der ute!


Fra AngiRichi via Letters to Rob.

Det funka, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar