mandag 21. september 2009

Mandag morgen moro

Det er kanskje lunsj, men det er mandag morgen (eller kanske fortsatt helg) i hodet mitt. Da er det på tide med litt lett underholdning (HOT Robpostene er ikke underholdning, det er blodseriøst. Du kødder ikke med heroinmisbrukere som trenger fixet sitt, heller, gjør du?)

På morsomme steder som roflrazzi har det vært mye vitsing etter Kanyes opptreden på MTV Video Music Awards. Videoen jeg postet for noen dager siden er tatt med, men om du ikke fikk det med deg (og Taylor Lautner som leverte ut prisen) finner du det her.

Så klart var noen av vitsene vampyrrelaterte:


Fra roflrazzi.com.

Den neste er om Bill og Eric. Hvis du ikke skjønner denne - les True Blood. Se True Blood. Nå.


Fra venninna mi sin venninne Renate på Facebook som postet den i går. Aner ikke hvem du er.

Og siden jeg er i gang - litt Rob. Hvis karrieren går til helvete, kan han kanskje bli bilselger som sin far?



Til slutt en liten bonus. Jeg måtte ta den med fordi den handler om sparklepires (muahahahaha) og dermed gjør narr av Twilight (dette tåler vi). I tillegg er bildet fra Battlestar Galactica, dog den tullete 70-tallsoriginalen og ikke nyinnspillingen (også kjent som verdens beste tv-serie. Fuckings ever):



Hva kan gå galt? Det er mandag, uka ligger ubrukt foran oss med masser av tid til tant, fjas, besettelser og nakne mannebrystkasser, og det er bare 59 dager igjen til New Moon. Wohoo!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, så bra ! "Sookeh is mahne" Syns jeg hører han ;))

    SvarSlett
  2. Det er så hot når Bill sier det...sukk

    SvarSlett
  3. hva synes du om Bill i forhold til Edward da?
    små rart å spørre når det er to nesten helt forskjellige bøker sånn når vi snakker innhold. Men Bill eller Edward?

    SvarSlett
  4. Det er et vanskelig spørsmål, siden Twilight og True Blood er så forskjellige.

    Jeg falt så pladask for Edward da jeg leste Twilight, og synes han er den ultimate fucked up bad guy - og slett ikke så 'perfekt' som enkelte skal ha det til. Film-Edward har jeg et ambivalent forhold til, men jeg ELSKER jo Robward/Robert Pattinson.

    I True Blood har jeg sansen for Bill, selv om Eric på mange måter er mye hottere. Det gjelder både i bøkene og serien.

    Så hvis jeg skal legge vekt på at Edward ER Robward, må jeg si Edward. Og dessuten falt jeg for Edward før Bill. Og Eric. Men så har vi Spike i Buffy, som jeg likte lenge før Edward...

    Konklusjon:
    1. Robert Pattinson
    2. Resten

    Og hvorfor må jeg egentlig velge? Jeg er jo lykkelig med Mannen-i-mitt-liv i virkeligheten, og i fantasien er det plass til hele haugen...

    Er det dette som kalles vinn-vinn?

    SvarSlett