lørdag 5. september 2009

RESULTATET av å blogge om Robert Pattinson hele morgenen, også kjent som hvordan Rob fikk TB til å brenne ned huset. Nesten.

Jeg hadde jo virkelig tenkt å forsøke være en søt (du vet, Bella-ish) kjæreste og lage en god lørdagsfrokost med nystekte rundstykker, kaffe, juice og whatnot til meg og min kjære. Helt sant. Og ikke bare fordi jeg hadde dårlig samvittighet for mine hete Rob-fantasier.

Men så var det disse bildene, og denne videoen av de nye bildene av Rob, da. Og jeg sa jo at hjernen min sluttet å fungere. Og ting kan jo skje mens man er bevisstløs. Ikke sant?

Så jeg legger meg flat og innrømmer at de ovenfor nevnte frokostrundstykkene ble litt godt stekt. Som i kremert. Som i en time eller så i ovnen.

Bildebevis:

Kilde: Min kjære. Overse den litt møkkete ovnen og de tomme spritflaskene. Jeg sa forsøke å være Bella-ish.

Sånn har det blitt. Jeg er en slave av Robert Pattinson. Robert Pattinson fikk meg til å brenne ned huset mitt. Nesten. Og jeg kan love dere at den brente lukten som nå fyller leiligheten ville - under normale omstendigheter - ha blitt oppdaget litt før. Hadde det ikke vært for disse herlige fordømte bildene.

Jaja. Min samvittighet er like svart som rundstykkene. Jeg kan bare takke kjæresten min for at han kom inn døren og reddet situasjonen før det ble brann (for hvem vet hvor langt det ellers ville gått?).

Ble han sur? Neida, enda verre. Han ga meg en klem og sa "Jaja, det er jo ikke så ofte du gjør sånt." (et bevis på at han IKKE leser bloggen min, vil jeg si. Åja, han mente rundstykkene.)

Kan ikke annet enn å like han. Kjæresten min altså.

Hilsen TB,

på farten ut døra for å kjøpe inn rødvin og levende lys. Nei forresten, best å holde seg til kun rødvin, det kan jo dukke opp flere herligheter....

5 kommentarer:

  1. Haha, ler meg ihjel!! Jeg liker at du har prioriteringene i orden, men .... be safe!!

    Min mann har vært bortreist fra mandag til fredag denne uka. Jeg må innrømme at det var et par dager da ungene mine ikke fikk den middagen jeg hadde tenkt, det ble ikke ikke tid til overs! Enda jeg hadde fri i turnusen hele uka, og hadde ikke noe jeg måtte gjøre. Dagene ble altfor korte; opp om morgenen, få unger på skolen, treningsstudio (for DET tar jeg meg tid til)... deretter ble det å sjekke Team Buffy, Robsessed osv, twitter, Facebook, Team Buffy og Robsessed igjen, youtube, kanskje se Twilight igjen... og vips så kom ungene så altfor fort inn døra igjen og vil ha middag!!

    Jeg skammer meg bare litt, da....

    SvarSlett
  2. Ingen grunn til å skamme seg! Vi er ganske mange i samme båt, og da tenker jeg både på alder og grad av Robsession og husk: Dette er helt normalt.

    Det er ikke så ofte en person som Robert Pattinson eller et fenomen som Twilight oppstår, og vi må nyte det mens det er her!

    SvarSlett
  3. Bøyer meg i støvet for kjæresten din. HAN er min nye Gud! :p

    SvarSlett