mandag 26. oktober 2009

Alt som er fint her i verden. Bedre kjent som tilgang til anything New Moon

Det finnes noen få fans som har valgt å avstå fra å se klipp og trailere fra New Moonfilmen for å få en mest mulig ny og vakker kinoopplevelse.

Veeeel. Det er jo helt i SMeyers ånd, men jeg spiller ikke på det laget, for å si det sånn. Jeg må ha alt. Se alt. Nå. Om jeg kunne lastet ned hele filmen og sett den akkurat nå, selv om kvaliteten var elendig, ville jeg gjort det uten å tenke meg om.



Så dette er for de som vil se alt. Hvis du sparer deg, gå videre til neste post.



Problemet med all snikingen og ikke-akkurat-offisielle videoer er at de blir tatt ned fra YouTube veldig fort. Jeg har forsøkt å finne nye videoer etterhvert som de blir tatt ned, men jeg kan ikke drive med det i dagesvis, og dessuten lar de seg noen ganger ikke erstatte. Men jeg har funnet det nest beste: Den offisielle YouTubekanalen til Summit. Her kan vi finne alt som er lovlig framover.


Stillbilder via Robsessed.

I tillegg laster jeg opp aktuelle klipp til min egen spilleliste New Moon. Her er både trailere, intervjuer, klipp og fanlagde videoer. Hvis du er for lat til å trykke på knappen, her er stream med det jeg har:


Fra teambuffy.

Jaaaaaaaaaaaaa! Det er virkelig bare 24 dager igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar