mandag 26. oktober 2009

HOT mandag: Tre kjappe med Robert Pattinson

Siden vi aldri blir lei av hotte Robert Pattinsonbilder, og de to første videoene var så korte, hadde jeg behov for å kjøre trippel hotness i dag.

Den første videoen får oss i gang:


Fra xxFoolFeatherxx via RAoR.

Den andre videoen er - musikmessig - litt i drøyeste laget for meg, kjenner jeg. Men der som du trenger å kickstarte uka, eller er ufordragelig opplagt er denne kanskje noe for deg:


Fra 23mauichaui12, også via RAoR.

Den siste videoen er laget i anledning ettårsdagen til den beste bloggen om Rob som finnes der ute - de har ALT om Rob: Robsessed. Det var den første bloggen jeg begynte å lese daglig, og har gjort det siden. Videoen er myk, deilig og akkurat slik den skal være:


Fra jjane64 via Robsessed.

Ha en strålende uke!

2 kommentarer:

  1. Aldri feil med 3 på rad! :)

    Er det bare jeg som blir skuffet over at TOPP ikke har sjekka godt nok rundt eclipse-innspillinga til å vite at den nå er ferdig innspilt? ;P

    http://www.topp.no/826893/se-hvem-som-sitter-her-da

    SvarSlett
  2. Jeg er så besatt av New Moon jeg nå, at Eclipsestalkingen kommer i andre rekke...

    TOPP skriver: "Har hele gjengen fra "Twilight" fått fri fra innspillingen av den tredje filmen, "Eclipse"?" og ja, det er feilaktig og slurvete. Den 24. oktober tweetet bla David Slade om at de fleste - dvs Kellan, Ashley og PFac var FERDIGE med filmingen, men også at det var litt igjen...

    Og den 25. oktober skrev Lainey at det var igjen litt studiofilming der Edward dreper Victoria. Så det kan hende at de ikke er helt ferdige enda, altså!

    sjekk her:
    http://twitter.com/DAVID_A_SLADE

    http://www.eclipsemovie.org/new-pictures-kellan-lutz-and-ashley-greene-at-lax-plus-more-eclipse-filming-details/

    SvarSlett