lørdag 3. oktober 2009

Dog-stalking

Muahahaha.

Jeg klarte ikke å la være. Men tittelen er helt presis i forhold til det jeg skal poste - nemlig nye bilder av Alex, Taylor (som jeg holdt på glemme) og Tinsel. Og siden det aner meg at noen av dere til og med er interessert i å lese hva de sier, har jeg tatt med litt av det også. Å, Team Buffy. Du bruker virkelig lørdagen din på en uselvisk måte! *Og dessuten er de ganske hotte. Særlig Tinsel.*

Denne Alex Meraz tukler med hjernen min - i en ny vampyrphotoshoot:

Handsome. Men jeg foretrekker skjorteløs.


True Bloodinspirert?





Bilder fra MTVs Styl'd via LA Confidential og New Moon Movie.

Chris Weitz og Taylor Lautner har snakket med Empire, og forsøker å overbevise om at New Moon appelerer til menn. Lykke til!


Fra EW via TwiCrack.

I tillegg sjarmerer Taylor pikehjerter i et nytt intervju med BoxOffice, der han blant annet snakker om hvor flaut det hadde vært om familien hans hadde ertet han for skjorteløsheten rundt middagsbordet og hva han liker med å spille Jacob:

"I love Jacob and Bella’s relationship. It’s very different from Edward and Bella’s. Jacob and Bella start off as really good friends. They become best friends—they can tell each other anything, they do whatever together, ride motorcycles. I love that. And then their relationship starts growing into more and more, and you wonder if they’re going to go past friends. I love being able to do that. And work with an amazing actress, Kristen Stewart, and all of the help around us, our director Chris Weitz, the whole crew. It’s a lot of fun."


Fra Kirsty via New Moon Movie.

Det er hjerteskjærende. Og jeg mener det helt alvorlig. Alt er perfekt og sunt og nydelig - og så dukker denne usunne vampyren opp - igjen - og stjeler ditt livs kjærlighet foran nesen på deg. Og hun dumper deg uten å nøle...Åååååååh! Er det virkelig så mye som 47 dager igjen?

Jeg ville aldri glemme Tinsel Korey! Her er en sniktitt på Tinsel Koreys Emilymakeup:

Fra TwilightLexicon.

Dersom du likte badekåpebildet for en stund siden, bør du ta en titt på bildene borte hos Celebuzz:


Fra Celebuzz.com via TwiCrack.

Check.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar