fredag 30. oktober 2009

Ha. Ha. Ha. Fy faen, og Team Buffys grusomme hevn. Litt.

Ha. Ha. Ha.

I morges våknet jeg, som vanlig, spiste frokost, som vanlig, og mens jeg spiste frokost leste jeg nattens oppdateringer i Twilightverset, som vanlig. Da fant jeg denne borte hos New Moon Movie. Og som jeg noen ganger gjør, tvinger jeg kjæresten min til å se en Twilightvideo. La meg si det sånn: Bare en av oss lo.



Fy faen.

Og som den kjipe og smålige personen jeg er, måtte jeg umiddelbart kompensere. Med det vanlige.


Fra twilightbritneyfan.

Hmm. Jeg føler meg ikke noe bedre.

Ok da. Litt.

Bittelitt.

Men så gikk det ti minutter og jeg leste dette intervjuet med KStew og med ett skinte solen og fuglene sang og livet var godt å leve igjen.

4 kommentarer:

  1. Følte meg litt bedre etter å ha lest intervjuet jeg også:-) hehe
    Vet du hvor gammelt intervjuet er?
    Jeg elsker HOTfredag :-D Hihi.


    -Ida

    SvarSlett
  2. Ikke helt sikker, men jeg tror intervjuet er i forbindelse med filmen The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D fra 2005, siden de snakker om actionfigurer. Det betyr at han er rundt 13 år.

    SvarSlett
  3. Stemmer det,husker jeg så den filmen på Kino,forlot straks salen da vi fant ut at det var en "barnefilm" hehe.Taylor er søt han,men jeg vil alltid være team Robward ^^

    SvarSlett
  4. Nå går det opp for meg at du kanskje mente intervjuet med KStew? Det er litt usikkert når det er fra, mange intervjuer bare resirkulerer gamle ting, men jeg har fortsatt ikke plukket opp at det IKKE er nytt. Og siden de snakker om New Moon som om den er ferdig må det jo være fra i sommer - tidligst.

    SvarSlett