torsdag 29. oktober 2009

Wohoo! 21. Dager. Igjen.

Det er virkelig bare tre uker igjen! Jeg har gått inn i en eller annen form for fortrengning, for nå er jeg helt rolig. Ok, nesten helt rolig. Så lenge det varer.

Hva er bedre enn å bedrive ventetiden med å se litt gode New Moonvideoer?

999susie har laget Edwards New Moonhistorie. Smart, vakkert og lidende...


Fra 999susie.

Og her er Bellas smerte. Det gjør faktisk litt vondt å se denne:


Fra kelfheart.

Og siden vi er i gang, New Moon fra et hundeperspektiv Jacobs perspektiv:


Fra RaggDollish.

Og til slutt: De nye klippene satt sammen til en nydelig, liten New Moonvideo.


Fra RaggDollish.

Ok. Jeg lurer meg selv. Jeg er fanatisk, besatt og sommerfugler i magen er ikke dekkende for det jeg føler. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste tre ukene!

2 kommentarer:

  1. Jeg koste meg med Twilight idag (igjen), jeg :)

    Jeg driver og lurer på hvor det er lurt å finne ut klokkeslettene til premieren, det sto ett eller annet sted at de blir lagt ut i god tid før salget begynner... Jeg følger med på Filmweb, er det der det er vanlig å finne den informasjonen? Jeg har en syk tanke om at jeg ikke må snakke høyt om det, for ellers tror jeg "alle" snatcher billetter rett foran øyenen mine...

    SvarSlett
  2. Her i Trondheim åpner forsalget til New Moon mandag 2. november kl.09.00 på Prinsen. Forsalget på nett åpner klokka 11.00 samme dag.

    Jeg fant dette på Filmweb.

    SvarSlett