torsdag 29. oktober 2009

En liten vitamininnsprøyting

Nope. Ingen nye klipp i dag, men jeg har oppdatert videoene jeg postet i går - bak kulissene med varulvene og Edwardkysset (jada, Bella er nødvendigvis med i det kysset, men det liker jeg altså ikke å fokusere på).

Men, siden det ikke er nok med Bellakjoler og Volvoer og whatnot, poster jeg den nye reklamen for New Moon vitaminvann.


Fra Idman15.

Ett ord: SRSLY.

Dette er så lite kult, ikke minst med tanke på at HBO selger Tru Blood. Da har jeg mer sansen for denne om Vitamin R (du husker kanskje at Charlie omtaler øl som Vitamin R i Twilight når han og Billy skal se kampen? Hvis ikke har du ikke sett Twilight nok ganger LOL). Også er det mer i RPattz sin ånd.


Fra unicorns 429.

Ikke at jeg ikke garantert kommer til å kjøpe vitaminvannet om de selger det her. Sukk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar